söndag 24 maj 2009

mörkrädd

tror aldrig jag kommer växa ifrån att vara mörkrädd. Mattias är ute med kollegorna och jag har bäddat ner mig i sängen. Ska visserligen gå upp om en timme när han kommer hem för vi ska köra till Örebro. Tur att det finns sängar i båda lägenheterna så jag kan krypa ner där och sova vidare.

Men jag känner mig inte alltför skraj nu. Gärdet är ju inte det mest skrämmande område i sthlm och i huset bor det bara massa militärer.

Förresten så är det något magiskt med män i uniform. Varje gång Mattias kommer hem i någon av alla uniformer så är det något som väcks inom mig och det bara flyger sexuella trakasserier ut munnen på mig.

Nu spelar grannen kvällens första lugna ballad så det är bäst att jag passar på att somna till den.

Förresten snubblade jag över ett par fantastiska Cheap Monday skor idag. Mina fötter längtar tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar