söndag 23 januari 2011

rum för barn

dagen har spenderats på kulturhuset tillsammans med Sixtens polare och hans päron! Det kryllar av lekrum och aktiviteter här i sthlm och vi har storslagna planer på att hinna med allt innan Sixten har fyllt 18 år. Vi hinner i alla fall en heldel de närmaste fem åren och lyckligtvis har jag fått en underbar dagbok i julklapp av Sixtens farbror så jag kan anteckna allt vi gör. Jag fullständigt älskar att anteckna saker, gå tillbaka och se vad som hänt och hur vi tänkte. Det viktiga är att anteckna, inte att det blir läst. Därför får jag en smula ångest när statistiken visar för många läsare här på bloggen. Det känns bättre att anteckna i en röd liten bok som jag kan stoppa undan vid sängen och som på sin höjd tjuvläses av Mr.

1 kommentar:

  1. Men betyder det att du tänker sluta blogga??? man kan ju göra bådeoch :) Inte för att jag mins hur jag hittade hit men det spelar väl mindre roll :)

    SvaraRadera