måndag 14 mars 2011

mest besökta sidor

"meeen nu har hemnet.se dykt upp här" säger Mr när startsidan presenterar de 10 mest besökta sidorna på vår dator. "hemnet har konkurrerat bort thomann.se juu" säger musiknörden lesset. Hemnet lär bara stiga på listan för det kliar nämligen något fruktansvärt i mina köpa-lägenhet-fingrar. Bromma är det senaste området jag bestämt mig för att kolla på, det känns lagom barnvänligt. Helst hade vi så klart köpt en lya här på Gärdet men med tanke på priserna så har vi råd med en etta på 25kvm, vilket så klart har sin charm men andas inte familjeliv direkt. Visserligen har vi i alla fall året ut i den här lägenheten och högst troligt ytterligare tre år efter det så det får klia ett tag till i mina fingrar för vi stannar nog här så länge vi kan.

högst på mest-besökta-listan ligger så klart Lill-Mr StorChattarens favoritsida "youtube- Gummibär". Han dansar som en crazy person så fort introt till låten hoppar igång, tätt följt av "min kära lilla ponny-youtube" som är en gammal klassiker även för en ettåring (på onsdag= ettåring). Självklart finns aftonbladet, svtplay också med på topplistan och jag har nog lyckats klicka upp fejjan där också. Och där kan ni sluta ta anteckningar för intresseklubbens årliga "vad är Johannas dators mest besökta sidor"-möte är officiellt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar