söndag 28 november 2010

Buzzador - Decubal

Jag har fått hem varuprover från Decubal, "Säg förväl till torr hud !".

Från serien fick jag prova Decubal Hand Cream. Jag är inget stort fan av handkräm men blev helt klart nöjd över att hand creamen är oparfyrmerad. Jag avskyr alla dessa handkrämer som luktar så mycket parfym att händerna vill hugga av sig själv och gömma sig i skogen. Alltså kan jag absolut tänka mig att använda den här Hand Creamen. Eller som jag själv skriver det: Handkräm. Decubal har valt att vara lite flashigare och använder sig av det engelska språket istället, vilket förvånar mig eftersom de riktar sin kampanj för personer som lever i ett nordiskt klimat. Senas jag googlade det så är engelska inte huvudspråket i norden.

Med i paketen var även en Face Vital Cream, på svenska kallat ansiktskräm, som är speciellt framtagen för torr hud. Den gjorde inget mirakel på mitt halvavflagnade torra ansikte men den får plus för att den torkade in i huden snabbt och den lämnade inte efter sig en fet glansig ytai ansiktet. Det tackar vi för.

Min favorit i den lilla godispåsen är Decubal Lips & Dry Spot Balm, en fet och återfuktande salva. Den lilla tuden riktade jag oftast mot mina läppar men tog även Decubals råd och smörjde in mina armbågar då den skulle vara effektiv på alla torra pariter på kroppen, men jag har inte så många torra partier på kroppen och använde det kort och gott som läppbalsam, eller läppsyl som vi uttalar det.

Och så lite information om Buzzador:

Vill du också bli en buzzador?

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Jojjehanna):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Jojjehanna

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Jojjehanna&lang=SE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar