måndag 22 november 2010

underbart

Jäklarns, tänkte jag när jag drog på mig mina underbyxor här om dagen, här har visst tvättmaskinen varit framme och krympt tvätten igen, för inte är det väl så att min bak gått och blivit större. Halva dagen gick jag och drog (väldigt odiskret) för det skavde och satt för tajt. Till sist gav jag upp och slängde fanskapet. En aning chockad blev jag förigår när jag la in det nytvättade i garderoben och hittade det paret trosor jag trott att jag slängt. Hello my old friend, tänkte jag och drog i går på mig paret igen. Alltså, vill jag här förtydliga att jag har fler underkläder men var så förbryllad av att de återuppstått att jag beslöt mig för att prova dem igen. Plötsligt passade trosorna perfekt. Promenaden igår gav verkligen valuta för pengarna tänkte jag. Sen insåg jag att det tidigare paret troligtvis tillhör(de) min kära syster vars tvätt jag tvättade och som drar en lite mindre size än mig över baken. Jag har alltså inte något mystiskt ass som växer och krymper i valfri takt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar