fredag 27 mars 2009

helgens planer ser stora ut

Så här runt 14-snåret en fredag är arbetsmotivationen inte på topp. Men eftersom jag har lite arbetsuppgifter kvar som måste skötas idag så blir det inte någon tidig hemgång. Så här i tentatider är det många tentor som ska hämtas, lämnas, prickas av och rapporteras.

Som ni vet spelade Perikles här i Örebro igår. Vi försökte vårt bästa för att dra igång stället men folk var tydligen där för att bugga och inte för att skrika, klappa och sjunga med. Perikles är kungar på hemmaplan.

Jag känner mig dock inte som en kung idag. Är trött och seg och det är pissdåligt väder ute. Efter jobbet ska vi köra till Sthlm och då tvingar Mattias mig att köra så jag ska lära mig att köra till och i Sthlm. Inte bästa dagen med det här vädret och min seghet. Ikväll ska vi äta sushi och se på finalen. Sen har vi delat upp helgen och har fått ge önskemål om vad vi ska hitta på. Imorgon blir det handboll Hammarby- YSTAD!! sen Petra Mede på Göra Lejon. På söndag blir det Konsuln på Folkoperan.
Kan ni gissa vem som har valt vilka aktiviteter?

Det är det bästa med att vi är olika - vi har så mycket att välja på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar