tisdag 31 mars 2009

Willys del 2.

Efter att jag skickat ett mejl till Willys och påpekade deras slarvighet och enligt mig misslyckande i kundkontakt fick jag följande svar:

Hej Johanna
Tack för dina synpunkter.Först vill jag beklaga att du blivit missnöjd med de räkor som du köpt hos oss på Willys. Vi har påtalat problemet, med medföljande fisk, för leverantören som kommer att gå vidare med detta. I går skickades ett presentkort till dig som kompensation för det inträffade.
Jag har pratat med vår inköpare Johan Broander om den mailkontakt han hade med dig. Jag kan förstå ditt missnöje med att få hela mailkonversationen kring ditt ärende bifogad i det svar du fick från Johan. Hans avsikt var att visa att vi tog dina synpunkter på stort allvar och att många var engagerade i att lösa frågan på bästa sätt. Hans intentioner var goda men han förstår också din synpunkt att du som kund inte är intresserad av våra interna diskussioner kring ditt ärende.
Vi är givetvis angelägna om att du som kund ska uppleva ett proffesionellt bemötande från oss. Dina och andra kunders synpunkter är därför värdefulla för oss så vi kan utveckla och förbättra vår kundkontakt.
Med vänlig hälsning



_________________________________________

Ja, vad säger man? Kände jag att man tog mina "synpunkter på stort allvar och att många var engagerade i att lösa frågan på bästa sätt. " Nä. Men "tack" i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar