måndag 23 mars 2009

snabba bud i Mellerud

Att göra denna veckan: Säga upp lägenheten.

Att göra inom 3 månader: Flytta in till Mattias på Gärdet.

Att göra nästa vecka: Gå på anställningsintervju.

Gjorde förra veckan: Gick på anställningsintervju.

______________________________________________________________________

Hur ofta krånglar centrallåset på bilen? Hur ofta krånglar det så här:

När jag vrider om nyckeln och låser. Går det två sekunder sen låser bilen upp sig igen. Innan jag hinner sätta i nyckeln låser sig bilen. Samtidigt som jag gnuggar mig i ögonen för att se om det är sant så låser bilen upp sig igen. Sen upprepar den samma procedur cirka 10 gånger.

Men idag fintade bilen mig ordentligt. Bilen lät mig tro att den låste sig men när jag i lugnan ro vände mig om och gick så låste bilen sakta upp sig. Så när jag kom tillbaka efter lunch var bilen upplåst.

Nu är bilen låst och säker. Det vet jag för jag har varit ute och kollat varje halvtimme.

Johanna vs Bilen 1-0 (är vad jag inbillar mig, egentligen är det 0-74)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar