onsdag 15 september 2010

roligt

Det är väl ingen som missat att det är val på Söndag och att TV peppras av olika utfrågningara, dueller, debatter och satirprogram.

Trots att jag redan har varit och röstat (rödgrönt så klart) följer jag så många av dessa program jag kan. Igår var det TV4 som slog på stort och plockade in allas vår Jihde som fick glatt trycka på en storskärm. Programledarna fick massa kritik från alliansen som ansåg sig bli för hårt utrfrågade. Lovely, tycker jag. Programledarna kunde varit hårdare till och med, det är alldeles för mycket fjanteriutfrågningar vanligtvis.

Alla som inte bestämt sig för vad ni ska rösta på, titta på följande klipp och gör som Stellan säger. Det är en klok man det där. Så där ja, nu har jag dragit mitt strå till stacken och spridit valpropaganda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar