onsdag 27 oktober 2010

förberedelser

Nu är det fullt upp. Det är bara en månad kvar av min föräldraledighet. Tusan vad tiden har gått fort. Om en vecka åker jag och lillen till skåne en vecka, samtidigt som Mr åker till Berlin med sitt jobb. Sen ska jag på 3 dagars utbildning med det nya jobbet och efter det är det bara få dagar kvar till dagarna hemma med Blixten är över.

Istället ska Mr vara den som sköter barn och hem. Jag vet att han kommer ha helt underbara dagar. Sixten sover hela natten 20-06.30 och äter nästan allt, hemlagad mat går ner utan problem så hemma har vi helt slutat med barnmatsburkar. Han kämpar på med att försöka lära sig krypa men är lika otålig som sin mor och blir förbannad hela tiden när det inte går. Kanske kommer han lära sig krypa nu den sista månaden innan jag börjar jobba. Sen är det Mr som får lära honom gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar