söndag 3 oktober 2010

tyyyypiskt

Jag lyckades äntligen dra med Mr på något JAG vill göra. Alltså skulle vi gå på en inredningsutställning som jag läst om i en inredningstidning jag hittade i syrrans väska. Lycklig som ett barn skuttade vi (läs:jag) runt och letade efter engelbrektsplan 1. När vi kom dit var utställningen väldigt dåligt skyltad (läs:ingen skyltning alls) och dörrarna var låsta. I samma lokaler fanns en inredningsbutik med folk i men med låsta dörrar, alltså kunde vi inte komma in och fråga någon om utställningen vi ville gå på. Ledsna fick vi åka hem igen. Jag började genast googla för att hitta öppettider så vi kunde åka dit igen men utan något resultat och deras hemsida var nerlagd. Precis när jag tänkte ge upp slog en tanke mig och jag hämtade tidningen jag läst om utställningen i och mycket riktigt den var daterad 2007.

Nu är jag väldigt tacksam att den där fashionabla inredningsbutiken hade låste dörrar så jag inte hann fråga om utsällningens öppettider.

Så för att svara på min fråga i det tidigare inlägget så har Casa cors alltså öppet: 2007.


I tidningen klippte jag ut en liten kupong med 50 kr rabatt på inträdet, jag sparar den i fall att jag har vägarna förbi 2007.


2007!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar