söndag 3 oktober 2010

RGE 599

RGE 599 din jäkla gubbstrutt var en halv meter i från vår barnvagn idag på ett övergångställe som vi var halvvägs ut på. Du såg oss, du såg otrevlig ut, du tittade nonchalant, vi backade och lämnade företräde åt dig och din volvo eftersom du inte gav oss något val.

Så där ja, hädanefter tänker jag hänga ut alla idiotbilister som går mig på nerverna.

Just det, RGE 599, jag tog en bild på din bil sen....

nu ska jag lista ut när Casa Cor har öppet egentligen...


1 kommentar:

  1. säger bara en sak, vilka förbannade idioter det finns. samma sak hände mig,hann också ta reg, numret och det fick fabror blå veta,så nu är han numera efterlyst. En idiot i 30 års åldern,såg också oss på väldigt gott avständ, läs gärna min blogg crazypinkgirl.bloggplatsen.se =) Kram cicci

    SvaraRadera