torsdag 5 november 2009

Finbesök

Snart kommer Björkan på besök. Vår blivande officer. Då ska jag och Smulan stå givakt i hallen med massa kramar i beredskap.

05.20 imorgon går mitt tåg till malmö och förhoppningsvis ska jag och Smulan komma upp i tid så att vi är med på tåget. Mammsen kommer och möter upp oss i Malmö för en liten shoppingtur (måste hitta balklänning som tjockismagen får plats i) och en ficka hos Cicci och lilla Emilia. Lördagen blir en heldag me Lisette och middag hos henne på kvällen. Söndagen ska vi fira tvillingarnas 3-års dag och visa upp min mage där deras lille kusin ligger. Resten av dagarna är fria för att umgås och snacka skit. En riktigt bra helg ska det bli förutom att Mr Klister ska med jobbet till Värnamo och kan inte följa med ner.


Jag och Björkan ger oss på uppskjutet på Grönan. Släpp ner mig, släpp ner mig, bad Björkan och visst blev vi nedsläppta :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar