måndag 2 november 2009

Redan december

Tiden går fort tänkte jag igår när jag konstaterade att det redan var den 1 december. Inte många dagar kvar till julafton, man kan fråga sig vart november tog vägen. Sen somnade jag.

Ja, man kan verkligen fråga sig vart november tog vägen om det hade varit så. Idag insåg jag att det både är november och inte en tisdag som jag först tänkte. Tur är det, för november är ju en bra månad med massa skoj inplanerat.

Till helgen åker jag till Skåne samtidigt som Mr Klister åker till Värnamo med jobbet. Sen får vi besök helgen efter det och har en Buzz-turnering inplanerad tillsammans med god mat. Sen åker Mr Klister till norrland och jag passar på att besöka Örebro. När vi kommer hem ska vi på inspelning av Parlamentet och efter det ska vi på bal. Seeen tror jag inte det är mer inplanerat i november.

På tal om balen så måste jag hitta en klänning. Jag har tvååå fina balklänningar här hemma som jag så gärna vill använda igen och för ett halvår sen när jag fick reda på den kommande balen tänkte jag lyckligt att den senaste balklänningen skulle bli mitt säkra kort. Inte visste jag då att jag lagom till november skulle vara en gravad lax.

I helgen ska jag ta med mig mamma ut på tjockis-klännings-jakt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar