fredag 13 november 2009

Står för mitt ord

Skånevistelsen tog på krafterna. Jag har sovit sen jag kom hem. Underbart var det kan jag säga. Massa skratt, prat, umgås med nära och kära och fullspäckat schema.

Stackars Mr Klister hade inte lika roligt hemma i sthlm. Han låg utslagen i (troligtvis) svinis och var alldeles ensam hemma och ingen som tog hand om honom. Efter noga övervägande så tog jag mig till vårdcentralen i t-lilla och vaccinerade mig. Härligt när man står för sitt ord, eller hur? :) Kom ihåg nu mina kära vänner att jag tog en för gänget den här gången. Alltså är det din tur nästa gång. Eftersom svinis låg där hemma och väntade på mig så fick jag välja mellan att boka om min hemresa eller ta vaccinet. Jag hade inte haft något emot att stanna kvar nere i skåne längre men en anställningsintervju var inbokad och känslan av att I can run but I can't hide från svinis blev påtagligt stor.

IDOL-
Eddie åker ut idag. Allt annat är fel.

Nu: Chips och Cirkus Möller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar