måndag 30 november 2009

lett å vinne

För två veckor sedan fick Mr Klister en impuls och köpte en liten Kenolott. Vi satt som klistrade vid dragningen och vann 5 kr. Glada som vi blev åkte vi för att hämta ut vår vinst men blev erbjudna att köpa en ny rad för pengarna. Det ville vi men kassörskan tryckte in lite fel och till sist hade vi köpt någon rad med extra tillägg. Jag orkade inte krångla så vi betalade mellanskillnaden och tog lotten. Då vann vi 100 kr. Idag växlade vi in lotten mot ytterligare något annat tjofräs och nu har vi precis vunnit 410 kr. Så nu får det bära eller brista vi kör på tills vi inte vinner mer :)

Jag höll mitt ord och var riktigt effektiv idag, flera inlämningsuppgifter är klara och en tenta är inlämnad!! Gööööööött!!

Nu har Mr Klister åkt för att spela och jag, Smulan och magen ska bädda ner oss i soffan och kolla på tv och mumsa på en ny chokladsort (valnöt -toffee), lussebulle och dricka glögg. Vill tjockisen ha choklad ska tjockisen få choklad sa Mr Klister i affären och köpte tre olika sorters. Han har lärt sig att man inte säger emot en gravid kvinna som är sugen på något.



Tjockis-magen är nu i v.25 eller imorgon egentligen men då jobbar jag hela dagen och hinner inte ta bilder på magen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar