torsdag 26 november 2009

working 9 -5

Jag har skaffat mig ett jobb på El Gigaaauuunten. Trivs riktigt bra! Blir helt köpgalen av att gå bland alla prylar och ni kan hoppa upp och sätta er på att jag kommer köpa alla julklappar därifrån.

Idag har jag jobbat 10 timmar och är trött som en gnu. Smulan ligger och chillar i sin fåtölj och Mr Klister lyssnar på gamla 70-tals hits som spelas av storband och nynnar med hysteriskt.

Jag ville önska mig en ipod shuffle av mamma i julklapp men eftersom hon inte förstår vad det är så tycker hon att det var onödigt. Jag ska fortsätta önska mig.

Imorgon är jag ledig och ska träffa min barnmorska. Sen ska jag ut och köpa mer presenter till Mr Klisters julkalender. Han försökte fint påminna mig om att julkalendrar med paket är till för barn och att han inte är ett barn. Jag valde att slå dövörat till och en paketkalender blir det. Mr Klister tycker det är bra att vi får ett barn snart så jag kan göra barnsaker åt barnet och inte åt honom.

Jag ska gå och släpa min mage till badkaret och småsova lite i varmvatten och bland badbubblor.

peace out gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar