lördag 28 augusti 2010

Drar täcket över huvudet

Nu drar jag täcket över huvudet och tackar för mig. Efter facebook-chattande med preggy-rebecka vid 22-snåret var jag egentligen redo för att bädda ner mig själv. Då helt plötsligt slog en tanke mig "man kanske skulle ta och möblera om?" så det gjorde jag. Vardagsrummet blev mycket mysigare och större ytor för barn och hundar att skutta runt på.

Förresten har jag hela veckan tänkt klaga på min diet men det visade sig att det inte var så jobbigt. Visserligen var min plan att loosa mina grav.kilo lagom till blixtens student men sånt där kan ta tid tänkte jag och började redan nu. Nutrilett quick start har jag levt på i 5 dagar och har faktiskt gillat att få maten planerad och serverad varje dag. Nu kan man kanske inte kalla det för mat direkt. Det är mest färgfattiga sörjor i skiftande nyanser med en eftersmak av cement. Jag är dock ingen finsmakare så efter några omgångar smakade det riktigt gott så jag ska helt frivilligt fortsätta med det ett tag till. Resultatet: -2,6 kg. Totalt: -7,3 kg på 6 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar