torsdag 22 oktober 2009

Bebis i magen!

Idag har varit en av de mest händelserika dagarna i mitt liv. Kl 13.30 hade vi en inbokad tid för att titta på vår bebis i min mage. Jag har inte kunnat koncentrera mig den senaste veckan av oro för att något skulle vara fel. Men i min mage ligger det en frisk liten kille som vinkade och sög på tummen och som vi hoppas kommer ut den 22 Mars! Helt fantastiskt att se den lille ligga där och sparkas och leva loppan fast jag inte ens kan känna när han rör sig. Ja, till 99% säkerhet är det en liten kille som ligger där, barnmorskan visade pungen och snoppen. Men det finns ju de fallen där det visar sig att mans ett fel. Både jag och M är säkra på att det var en snopp vi såg.

2 kommentarer:

  1. hipp hipp hurraaaa! :D

    SvaraRadera
  2. helt sjukt jojje att du ska bli mamma! grattis igen till det lilla livet. själv ska jag bli moster i maj nångång. suuuuperlång tid kvar juh!

    KRAM

    SvaraRadera