torsdag 15 oktober 2009

Finbesök!



Det vankas finbesök! Sanna och Özkan sitter i bilen på väg till sthlm nu och förväntas anlända senast vid 00-tiden.

Oj nu kan jag knappast koncentrera mig på att skriva för Blondinbella pratar så där hyper-glatt på tv. Förkväll är ett väldigt konstigt program med ett konstigt koncept. Det känns som ett tantprogram som försöker vara ungt och hippt och så där löjligt tjejigt. En brandman ska på dejt, en spåman sitter och pratar om kändisförhållande och Elisabeth Höglund hyllar Blondinbella ... mmm skumt säger jag.

Men ikväll är det ett alldeles fantastiskt program "mammas pojkar" herregud säger jag. Idioter har de samlat där alltså. Stackars människor som skämmer ut sig så i tv.

Mr Klister ligger redan i soffan och sover så jag ska krypa ner till honom och vila lite jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar