torsdag 29 oktober 2009

zzzzzz

Nu är jag trött kan ni hoppa upp och sätta er på. Vi tänkte gå upp tidigt och käka frulle på IKEA idag men sovgrodorna i oss tog över så det blev en lunch på IKEA istället. Sen spatserade vi omkring där i en evighet och klämde och kände på alla prylar. På vägen hem stannade vi på Willys vilket blev ett lååångt besök med och ordentlig storhandling. Efter alla timmars vandrande omkring i affärerna så är jag helt slut i kroppen. Lillen som har sovit gott i magen av gungandet när jag gått runt har vaknat till nu när jag slappar i soffan och bubblar omkring för fullt.

Nästa helg kommer jag ner till Skåneland. Är nere fre-ons, så de så. Då ska det bli massa bebisbesökande, firande av tvillingarnas 3-årsdag och umgås med mina hjärtagryns vänner och underbara mamma och mormor så klart!! Ska bli skönt att komma från den här stockholms-röran ett tag. Andas in den friska skåneluften istället för tunnelbanestank och avgaser.

Nu ska jag sova på soffan lite!!



Btw, till anonym - Jag tog bort det för att jag kände för det.




1 kommentar:

  1. Eller så gjorde du det av något annat skäl ! Jag såg i alla fall samma händelseförlopp som du fast ur en annan vinkel så att säga.

    PS. Prova på att googla

    alla.har.en.blogg+mörkhyad

    och se vad du får. Det är som de säger att ingenting försvinner från nätet egentligen. För övrigt tyckte jag din berättelse var riktigt bra skriven !

    SvaraRadera