fredag 2 oktober 2009

Två på en dag

Nu börjar fredagskvällen ta vid. Jag har gjort så lite som möjligt idag helt medvetet. Dock så tog jg mig ner i tvättstugan och tvättade lite. Det är ganska rofyllt att tvätta. Vika varma, rena, mjuka och väldoftande kläder och sortera strumpor (trots att tvättmaskinen äter upp några) är faktiskt ganska mysigt.

Efter tvättandet fick jag lite cravings och var tvungen att äta på Subway. Så vi begav oss till Kungsgatan och inhandlade dessa fantastiska mackor. Sen bäddade jag ner mig i soffan och sov middag. Ett måste för att jag ska orka vara vaken resten av kvällen :) Mr Klister väckte mig för en timme sen och klagade på att mitt sovande är väldigt tråkigt. Så jag skickade ner honom till affären med en handlelista (skånskt uttal) för att sysselsätta honom lite. Jag har passat på att bädda ner mig lite i soffan igen och tittar på en plats i solen. Det är faktiskt ett av mina favoritprogram. För er som inte sett det så går det på 8:an och går ut på att folk är i olika varma länder och kollar på hus. Hus och tomter har alltid varit ett stort intresse och jag är själv lite förvånad över att jag inte utbildade mig till mäklare. Men det är väl bra, då hade jag väl köpt alla husen.

Nu kom Mr klister hem och det är dags att baka pizza.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar