måndag 12 oktober 2009

halv åtta hos mig

Vad vore Halv åtta hod mig utan Helge Skoog!

Det som saknas är en nylagad middag här hemma. Men Mr Klister är på spelning och jag ska öppna en burk ananas och festa på nu.

Måndagar innebär som vanligt att jag har lägenheten för mig själv och jag är inte roligare än att jag kikar på tv hela kvällen :)

Idag har vi fått bekräftat att vi vår lägenhetskontraktet förlängt med 2 år!! Underbart, och det tillsammans med förra veckans besked att Mr Klister får förlängt på jobbet och löneförhöjning så känns allting helt perfekt nu. Skönt att inte behöva oroa sig inför nästa år när så mycket nytt ändå står inför dörren!

Min GPS-historia får dröja ytterligare för nu tycker jag inte att det var lika roligt som senast. Jag får vänta till nästa GPS-incident sker så berättar jag då.

Till helgen kommer Sanna o Özkan på besök och jag har redan bäddat i gästrummet så de ska känna sig riktigt välkomna när de kommer :)

Jag längtar fortfarande till allt julmys. Vill sitta och mysa med varm glögg och bara njuta av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar