onsdag 28 oktober 2009

Ljudet av ett hjärta

Var hos barnmorskan och lyssnade på lillkillens hjärta. Han skuttade mest omkring så det var svårt att höra men sen låg han stilla så vi kunde lyssna ordentligt.

Såg ett avsnitt av Dagens man på tv4play. Det ska jag inte göra om. Herregud vilket förnedrande program. Varför skulle man vilja ställa upp på det? Tyvärr så blir Gynning bara värre och värre också, en gång i tiden var hon en liten rolig pingla nu är hon bara tillgjord och sell out. Nä, tackar vet jag gamle goe Hasse Aro som har min fulla uppmärksamhet varje onsdag kl 21.00. Inte kan man missa halvsovande Leffe GW, jag sitter som på nålar varje program för att inte missa det avsnitt då han faktiskt somnar på riktigt. Härliga gubbar det där, Hasse-dansar-som-en-pinne-i-Let's-Dance-Aro och Leif-sover-du-eller-inte-GW.

mr Klister jobbar kväll och är inte hemma förrän 22.30 så nu är det tv och cole zero kväll för min del.

19.00 Dr Phil
20.00 Bonde söker fru
21.00 Hasse och GW
22.00 Fråga Olle
23.00 Somna till "pregnancy relaxation"-skivan som mamma skickat till Lillen.



3 kommentarer:

  1. haha ja, ikväll gör jag :) försöker undvika att plugga

    SvaraRadera
  2. haha jag älskar också Leif GW :)
    Älskar gamla hederliga gubbar... som björn hellberg, Bengt magnusson, Ingvar oldsberg... åhh :) i love them!

    SvaraRadera