torsdag 29 oktober 2009

Dagens mage








Här kommer tjocke-magen i en herrans massa vinklar. Än så länge går den att dölja ganska väl under kläder men det börjar kännas att den växer. Jag är van vid en mjukar mysigare mage och inte den här hårda klumpen. Jag brukar alltid tycka om att sova på mage men nu är det inte lika skönt, ibland när jag vaknar upptäcker jag att jag ligger på mage men med armarna som stöd under mig och benen uppdragna under mig så att magen ligger lite ovanför sängen. Idag i soffan upptäckte jag att jag inte kan sitta med benen uppdragna och ha haken på knäna. Nu måste jag påminna mig själv om att jag "bara" är i v.20 och faktiskt har halva tiden kvar och magen ska växa sjukt mycket mer. Skönaste plagget just nu är lätt mina fina byxor med hög, mjuk och stödjande midja. Snyggt? Nej! Skönt? Ja som tusan!

För övrigt så känner jag massa lyckorus i kroppen hela tiden. När jag tänker på Mr Klister, Smulan, min familj och mina vänner så blir jag alldeles salig och jag fäller gärna en tår eller två om dagen över alla fina människor i mitt liv. Hormonerna gör sitt så att säga...

3 kommentarer: