söndag 6 juni 2010

Mot sheerwoodskogen!

Igår gjorde jag en liknelse mellan Mr och den sovande ormen i tecknade Robin Hood. Eftersom han på nätterna samlar in båda våra täcken och snurrar in dem under sig. När jag försöker ta tillbaka mitt täcke mumlar han i sömnen och håller hårt i täckena och avslutar med att snarka vidare.

Då väljer han att jämföra mig med......inte med Marion som får gifta sig lyckligt i slutet.
...Inte heller med Törnrosa som fick sova i hundra år vilket jag behöver....


...han väljer inte heller att jämföra mig med Askungen som får slita med hushållet och aldrig får gå på nån bal....

Nej min kära Mr Klister jämför mig meeeeed:

Broder Tuck. Den tjocka lilla munken som brygger sin egen öl...

Sen levde vi lyckliga i alla våra dar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar