fredag 11 juni 2010

nu du kärring!

nu du kärring får du ta och dämpa dig jag orkar inte höra på ditt tjöööt. Tääpp igen din truut och gör det snart!

vi lyssnar på björn rosenström och dricker rödvin. Sixten som ännu inte förstår sångtexterna skrattar när mamma och pappa sjunger högt.

Mr har fått god middag, muffins och öppnat paket. Kartongen innehöll en kaka från Ritha o Lasse, den ska vi smaska i oss imorgon. Mr blev glad för sina presenter. Jag hade gjort ett besök i trumpetnördarnas mecka och köpt ett läderfodral för trumpetmunstycke. Det är en sak som står på vääldigt få personers önskelista.

ring det ringer ut, dags för gymnastik. Jag tar min jympapåse alla rusar, Reine får panik. Jag löper ganska fort ner till skolans gympasal men jag blir trött på slutet och blir omsprungen av Karl.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar