onsdag 28 juli 2010

buzzador - Natusan



Jag är med i en Buzzadors Natusan First Touch-kampanj. Badtvål och olja har jag fått hem och även ett gäng småflaskor som jag har några kvar att dela ut. Säg till om du vill ha! Oljan gillar jag mer än de småprover jag fick med hem från BB eftersom den här går in i huden på ett bättre sätt. Tvålen gillade jag först inte för den löddrade för mycket sen såg jag att natusan rekommenderar att man håller i tvålen efter man fyllt upp vattnet till små bebisar för att det inte ska löddra så mycket. Löddret är bättre till större barn och mindre nervösa morsor som inte får tuppjuck när bebisen försvinner in i ett skumberg.

Natusan skriver:
Natusan® first touch är den första produktserien i Norden speciellt utvecklad för nyfödd hud. Serien är kliniskt testad, parfymfri, dokumenterat mild och innehåller produkter som är utvecklade enligt Svanens tuffa miljökrav. Produktutvecklingen har även skett i samarbete med danska Astma-Allergiförbund

Vill du också bli en buzzador?

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Jojjehanna):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Jojjehanna

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Jojjehanna&lang=SE



1 kommentar:

  1. Jessica P (spexet)29 juli 2010 kl. 21:30

    Jag är hos dig och läser rätt så ofta eftersom din skrutt är lite äldre än min skrutt och det är givande att läsa vad som komma ska, för du skriver helt underbart. Idag tog jag även chansen att testa B eftersom flera bloggar som jag läser faktistk tagit upp det och det verkar skoj.

    SvaraRadera