fredag 23 juli 2010

det blir inget bröllop i år

när vi för flera månader sedan spikade att vi skulle ha ett dop sa jag "hey, vi gifter oss samtidigt, ingen kommer att fatta det blir väääärsta grejen! tänk så chockade alla blir. Guud vilken bra id`e!!". Mr svarade kort och gott "nej, det låter inte alls kul."


nu är jag väldigt nöjd med att han sågade mitt förslag för nästan alla våra gäster misstänker ett surprisebröllop. Tänk vad snopet om vi planerat världens överraskning så säger alka "ja, men det vissye jag". Inga hakor som tappas till marken, inga stora tjutljud från överkänsliga gäster som får en känslomässig overload, bara massa "jag visste det".



sen är jag inget vidare bra på att hålla tyst om överraskningar. Sekunden efter att vi bokat ett bröllopsdatum kommer 99% av allaa jag känner veta om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar