fredag 30 juli 2010

far och son


fredagsmys på killarnas vis: youtube och häng i soffan.

I övrigt är det jag som stått för fredagsunderhållningen här hemma med mitt dansande till zumba-träningsvideon. Blixten skrattade så han nästan gjorde i blöjan när jag helt i otakt slängde armar och ben till höger och vänster i något som skulle kallas en salsa. Mattias gick och hämtade en öl och slog sig ner i soffan och sa roat "det ser roligt ut" och följde sen mitt dansande och påpekade noga att det jag sysslade med i alla fall inte var salsa och frågade om det var meningen att det skulle vara så otakt (musiker och före detta tävlingsdansare är det han som är, inte jag). Till och med Smulan roades av mitt dansande och hoppade och skällde bredvid mig. Det känns fint att hela familjen samlas med ett gott skratt när jag försöker motionera. Det bjuder jag på. Samma tid och plats imorgon hälsade jag min entusiastiska publik innan jag dansade mig in i duschen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar