tisdag 6 juli 2010

skönheten och odjuret

jag tog en bild på sovande Blixten och tänkte att det barnet ta mig tusan är det sötaste som finns. Sen tog jag en bild på vageln på mitt öga och samtidigt som bildresultatet visade sig på min skärm tänkte jag att det var ta mig tusan det läskigaste jag någonsin sett.

tror ni att någon cirkus vill ta med mig på sin turne´? kommer tv3 vilja göra en dokumentär om mig? ska jag tacka min lyckostjärna att jag redan hittat min karl och behöver inte lägga ut en liknande bild som kontaktannons? Ska jag oroa mig över min något lustiga ansiktsform?Ska jag lägga ner eventuella planer på att bli fotomodell eller tycker ni att jag har hittat "min fotovinkel"?

jag måste förnya mitt pass, ska jag köra på den här bilden?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar