måndag 5 juli 2010

vet ni

för att kompensera alla missade inlägg igen skriver jag ett på raken nu och ska informera er om en lite halvcreapy grej. Jag ser saker i ögonvrån. I see dead people som barnet i filmen hade sagt.

Just nu såg jag Smulan traska förbi i hallen, jag skymtade hennes vita kropp i min lilla ögonvrå men så kom jag på att Smulan är utomhus just nu.

Ibland ser det ut som svarta skepnader som går förbi.

Så här tänker jag:

  • Jag har fått kontakt med den andra sidan och TV3 kommer snart göra en dokumentär om mig
  • Jag är i stort behov av glasögon men bara på sidorna av mina ögon
  • Jag har drabbats av en sjukdom som gör fläckar i min syn
  • Jag har drabbats av en psykisk sjukdom och ser i syne
  • Jag är egentligen död men vet inte om det själv och personerna jag ser i ögonvrån är människor som flyttat in i min lägenhet och de uppfattar mig som ett spöke och snart kommer jag freaka ut och försöka ha ihjäl dem, väldigt hollywoodfilm.
Nu ska jag och mina hjärnspöken i alla fall gå och lägga oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar