fredag 7 maj 2010

dålig sömn


Inatt sov både jag och Mr jättedåligt men lillen snarkade på för fullt i sin säng. Mr hade ett sjuhelsikes humör hela natten, jag vaknade flera gånger över att han svor och skällde ut luften omkring sig och mumlade fram något om att han för fan bara sovit en timme, lägg av för fan och helvete jag ska snart upp. Så höll han på mellan 00-07 men det roliga är att han sov mestadels av tiden men jag tror hans hjärnspöken höll honom vaken mellan varven. Själv vaknade jag regelbundet av min dröm om att någon gör inbrott hos oss. Samma varje gång - det ringer på dörren, jag öppnar och en man står med en pistol och rycker upp dörren. Kanske ska jag kontakta Leif GW och lösa mysteriet. Jag kan göra en fantombild av förövaren så kan folk ringa in med tips om hur jag blir av med honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar