söndag 2 maj 2010

söndagsnöje





jag har precis lärt mig lägga in bilder när jag bloggar från mobilen men inte hur man vänder dem. Det tar vi en annan dag. Söndagens nöje har varit shoppingtur till Kista galleria. Dagens stora ros går till kvinnan som jobbade inne på Dressman. När vi var där inne bestämde sig lillen för att det var matdags och gastade på för fulla muggar. Jag funderade snabbt över var vi skulle ta vägen för amningen och tänkte att vi skulle leta upp någon toalettavdelning. Kvinnan i kassan pratade tydligen bebiska flytande för hon snappade genast upp Lillens budskap om att maten skulle komma omdedelbums annars skulle vi alla få lida så hon erbjöd snabbt ett provrum som amningsrum. Hon ordnade till och med en stol till provrummet och allt gick så snabboch helt plötsligt satt jag där i ett provrum och ammade för första gångrn på offentligplats, bortsett från i bilen på parkerinsplatsne som det blev senast.

Jag tycker faktiskt att deras reklam stämmer dressman är bäst på service, även till mammor och bebisar. Jag fick dock lova att Sixtens studentkostym ska inhandlas på Dressman.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar