söndag 16 maj 2010

still in skåne

Nu har vi varit på en intensiv turné där det inte ingick någon dator eller tid att surfa från mobilen. Vi har hälsat på kusiner, nästkusiner, syster, övriga släktingar under några dagar och avslutat det hela med ett kalas hemma hos min fina fina Sanna som värdinnade sitt ass off och skapade en fantastisk lördagskväll. Tack sötaste du för att du fixade allt.

På kalaset stod jag och Lillen med öppna armar och tog emot presenter från alla håll. Kläder, leksaker och gosedjur till Lillen min och ett fint halsband till mig som inom kort ska graveras med det finaste namnet på den finaste sonen i världen.

Nu är vi hos mamma och har moffat i oss pizza, sovit i soffan och tittar nu på hockey. Jag har aldrig haft en bakissöndag efter en nykterlördag.

Nu ska jag slå mig ner i soffan igen för jag 'r ruskigt nära att vinna 1000 spänn. Vi slog vad i hockeyn och jag slog till med en gissning på 4-1 till sweden som de andra skrattade lite överlägset åt men nu är ställningen ta mej tusan 3-0 och jag ligger riiiiiktigt bra till.

Imorgon blir det massage på saltan och min rygg gör redan volter av lycka.

1000 spänn here I come!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar