söndag 30 maj 2010

Moldavien och Jimmy Jump

Jag somnade efter bidrag nummer 5 igår och vid bidrag 21 frågade Mr om jag sov så klart blånekade att jag hade somnat och för att bevisa att jag inte sovit hävdade jag starkt att mitt favoritbidrag var det med bilen för det brummade så mycket. Samtidigt som jag hör mig själv svamla om bilen på scenen tänker jag "nej nej nej, nu svamlar du för mycket försök att fokusera så lögnen håller" men istället trillade mitt huvud ner på kudden igen och jag sov vidare.

Men för min del räckte det att se Moldaviens bidrag, vilket klockrent bidrag, bästa någonsin. Skitkul med lite action när Jimmy Jump störtade scenen under spaniens bidrag, det finns alla sorter stollar. Min tanke när han gick upp på scenen var "njää, där har de inte rikigt lyckats med scenkläderna".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar