fredag 11 december 2009

god jul till mig

Idag kände jag för att skita i att plugga och bara ta det lugnt! Ligger bra till i pluggandet så jag tyckte jag förtjänade en shoppingrunda.

Mitt i shoppingrundan upptäckte jag att jag fått in mer pengar på kontot. Det var snälla Stockholm universitets studentkår som gav 480 kr tillbaka eftersom jag inte studerar där mer. Tack för det!

Shoppingrundan resulterade i en turkos tröja, en vit kofta och en underbart fin jacka som jag helst hade haft på mig hela kvällen fast jag är inomhus men den får fint hänga på en galge och vänta på att vi ska gå ut tillsammans snart!

Snart kommer Mr:s bror och då ska vi äta lasagne och titta på idol. Jag tänkte även hinna med att baka lussebullar. Vi får se om jag hinner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar