torsdag 10 december 2009

julklappar

Nu är fler julklappar inhandlade och snart har jag bara Mr Klisters stoooora julklapp kvar! Så ska jag köpa en julklapp till mig själv från mamma :) Men det sparar jag tills jag hittar något riktigt bra!

Tänkte köpa en Ipod shuffle innan, liten smidig tänkte jag. Samtidigt så har jag aldrig varit sådär mycket för att lyssna på musik hela tiden och när jag är ute och går me Smulison så vill jag hellre lyssna på alla miljöljud och höra samma saker som hon gör så jag är förberedd på andra hunder eller katter som dyker upp som tjejen vill busa med. Så måste man ju höra alla cyklar som svischar förbi. Då kan man inte gå i sin egen värld och lyssna på musik. Hemma lyssnar jag på spotify så där behöver jag inte heller någon. Snart så ska jag lyssna på en bebis också. En bushund och en bebis = inte tid till att sitta och lalla med hörlurar i öronen.

Meeen en ipod nano har ju en liten kamera på sig också, därför blir den genast mer intressant. Då kan jag ju föreviga lillen och smulan hela tiden och då kan jag tänka mig att lyssna på lite bakgrundsmusik förståss.


Ipod nano eller shuffle, det är frågan.

Ja, jag får helt enkelt fundera vidare på det här. Fler plus- och minuslistor ska skrivas helt enkelt! :)

Imorgon är det Idolfinal! Calle vinner!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar