onsdag 16 december 2009

julgodis

Alldeles nyss rullade jag till den sista lilla biten chokladtryffel i hopp om att de ska stelna till imorgon. Jag slog på stort och skapade 4 sorters julgodis samtidigt. Det blev: Risi-knäcki (Mr klister komma på det namnet), rocky road, saffran- och vitchokladtryffel och chili- och mörkchokladtryffel. Recepten lägger jag ut en annan dag.

Imorgon står jobb och tjejkväll på schemat. Trevligt.

Förresten, är det någon som vet om Ullared spelades in under 2008 eller om det spelades in det här året?



2 kommentarer:

  1. har för mej att det spelades in detta, men det är självklart osäkert. om du har en tillräckligt bra andledning kan jag gå till säkrare källor :)

    SvaraRadera
  2. Jag är ganska säker på att Ullared spelades in 2009, men jag kan inte svära på det :)
    Hur så? Såg du någonting du ville ha kanske?

    SvaraRadera