måndag 21 december 2009

inget liv

Jag hinner inte med att ha något liv. All min tid spenderas på jobbet eller sovandes hemma. Därför ska jag säga dessa hemska ord: Jag längtar tills julen är över. Meeeen inte för att jag inte gillar julen utan bara för att jag inte ska jobba mer då. Självklart är det roligt att jobba, men jag har inte hunnit plugga något alls de senaste veckorna och städningen och tvätten har inte heller avsatts tid till.

Är så stressad över att bli färdig med alla inlämningsuppgifter. Har 4 st kvar och det är egentligen inget svårt men det kräver lite tid och koncentration eftersom jag måste lära mig ett helt nytt program, expression web. Jag får inte ro till att sätta mig ner och ta tag i det. Ska försöka imorgon kväll så kan jag göra färdigt en skrivuppgift ikväll istället.

Sen ska jag banne mig läsa min graviditetstidning och äta upp det sista av äpplekaksglassen för det hann jag inte igår när jag satt med panik-tårar i ögonen för att jag inte förstod mig på expression web.

Innan jag jobbade så mycket så hann jag av att bara varva ner och känna Sixten sparka och rulla runt i magen. Nu hinner jag inte stanna upp och njuta av det. Han gör sig påmind på jobbet genom att trycka sig så långt ner han kan mot min urinblåsa så jag blir akutkissnödig på en halv sekund.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar