måndag 7 december 2009

vargarna

I helgen har jag pussats med vilda vargar. Eller kanske inte så vilda. Vi var på Kolmården på "möte med vargarna". Vi fick gå in till vargarna. Vid första anblicken av vargarna såg de stora och farliga ut, men efter att de kom fram och pussade oss i ansiktet och ville bli kliade så förlorade de sin "stora stygga vargen pondus". Efter åt åkte vi vidare till Norrköping och sedan till hotellet där vi avlutade kvällen med tre rätters och umgås med Mr:s familj. På söndagen åkte vi till andra halvan av familjen och gick på hockeymatch.



Vargen gav Anki en stor blöt puss. Jag tycker att jag se en aning mer skräckslagen ut än vad jag faktiskt kände mig :)

Till nyår ska vi kidnappa Mr:s bror ner till Skåne och fira in det nya året. Ska bli riktigt roligt kan ni ge er på.

Imorgon ska jag övertala min älskade att följa med ner på stan och köpa lite julklappar och ett par vinterkängor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar