tisdag 15 december 2009

under 100 dagar!


Nu är det mindre än 100 dagar kvar till beräknad förlossning. Det känns så lite, snart kommer han vår lille plutt. Jag drömmer mer och mer om honom på nätterna och om förlossningen. Jag är faktiskt inte ett dugg rädd för förlossningen än. Jag har fattat att det kommer göra ont så in i helvete och att jag troligtvis kommer att känna mig rädd, men samtidigt så tycker jag att det ska bli en sån jäklans spännande upplevelse och vad är det att vara rädd för egentligen? Det är inte något jag inte kommer att klara av och ut ska han ju, oavsett hur rädd jag är eller hur ont det gör.

Det har inte hunnit hända så mycket nytt eftersom jag jobbar hela tiden. Längtar till julen som vi ska fira med Mr:s familj och nyåret som ska firas nere med hjärtanen i skåne.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar