torsdag 17 december 2009

yeejh

fan vad bra ni är! Nu vet jag att ullared spelades in i år och vad den där förbannade låten heter :)

Är aptrött och ska sova nu. Vi försökte få igång Voddler så vi kunde kolla på film innan vi somnar men det ville sig inte. Snökaosets fel kanske.

Snökaoset är ett faktum här i storstan. Stockholmare är nog inte vana vid snö (säger skåningen). Bussarna går helt åt helskotta fel, igår kom det inte någon på 25 min (vanligtvis går det en var 6 min) och idag kom det två samtidigt som turades om att köra om varandra.

Idag skyllde jag lite skämtsamt på snökaoset när en av bankterminalerna inte fungerade som den skulle på jobbet. Kunden uppfattade inte det humoristiska i det jag sa och malde på om att det var skitapparater vi hade.

Så nu blir det Family Guy.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar