fredag 2 april 2010

drömmar

Man drömmer och oroar sig för olika saker. Både jag och Mr hade haft oroande drömmar i natt och vid frukosten delade vi med oss av våra upplevelser.

Jag: Jag drömde att det inte var du som var pappa till Sixten, att vi träffades alldeles efter att jag blivit gravid. Jag grät i drömmen för jag tyckte att mitt liv var perfekt med dig och Sixten men att det ändå inte var perfekt eftersom du inte var pappan. (samtidigt blir jag lite tårögd för jag känner mig så glad att det faktiskt bara var en dröm och mitt liv känns perfekt på riktigt)

Mr Klister (men kallar sig nu mer Mr Santiago): Jag drömde att biffarna i kylen var borta.

2 kommentarer:

  1. Hahahahahaha, den underbara skillnaden mellan män och kvinnor får sig ännu ett exempel!! Vilken tur att biffarna inte var borta ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det var så roligt!! Johanna, du skriver underbart bra. Härmed ska jag lägga in dig på min bloggar-att-läsa-varje-dag-lista!

    SvaraRadera