torsdag 15 april 2010

snart helg


igår fick Sixten träffa sin kompis Edwin, grabbarna kommer bli stentuffa när de växer upp det ser man klart och tydligt på deras poser.

Jag har startat ett projekt här hemma, tydligen tyckte jag i ett svagt ögonblick att det inte räckte med att ta hand om en bebis och en hund om dagarna utan att jag behövde något mer att sysselsätta mig med, nämligen att sortera garderoberna. Mina kläder är klara och idag har jag påbörjat sorteringen av alla kläder tillhörande Mr Klister. Sixten har samtidigt startat ett eget projekt som innebär att storgråta så fort jag försöker lägga ner honom, vi måste börja planera bättre. Hädanefter får vi ha möte varje måndagsmorgon och synka våra veckoprojekt.



1 kommentar:

  1. Yo-Yo-Tommy skrattar åt Sixtens stenhårda moves, han vill nog snacka Eminem med Sixten när vi får träffa er :)

    SvaraRadera