måndag 5 april 2010

feber igen....

det här med amningen krånglar en hel del för mig fortfarande. Det ena bröstet är nu fit for fight och behöver inte längre amningsnapp. Nu förstår jag hur amningen egentligen ska kännas, lite ömmandes i början och sen helt behagligt. Det är de som motiverar mig med att kämpa på med amningen och inte ge upp. Motgångarna har varit många och idag har jag återigen fått feber och mjölkstockning. Det gör ont så in i .....!! Tack och lov har jag fortfarande sjukhusets bröstpump hemma så inatt ska jag pumpa ur bröstet var tredje timme och sova med tröja på för att hålla bröstet varmt, kyla gör det värre.


imorgon ska jag ta mig ner på stan själv med lillen för första gången för att väga ho nom på BVC men med smärta och feber känner jag mig inte så pigg på det. Efter BVC får jag dock min belöning för då ska jag möta upp mamma och anna som ääääntligen kommer och hälsar på oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar