lördag 6 mars 2010

Halleluleeejaa

Mr Klister klagar över att jag snarkar som om jag håller på att dö om nätterna. Den här jättemagen mosar sönder hela mig och jag får inte luft på natten vilket resulterar i att jag kämpar som en get för att få luft och då låter det högt och mycket. Charmig som han är så gör han inget försök att väcka mig när han tycker att det låter som att jag dör utan han lämnar tydligen sin gravida kvinna till att självdö om nätterna.

Min lösning är att bunkra upp med massa kuddar bakom rygg och huvud så att jag nästan halvsitter om nätterna då snarkar jag inte och sover gott hela natten.

Nu ska vi åka till Solna och fixa något med bilen och olja, den delen är jag inte så engagerad i och sen ska vi shoppa, alltså den delen jag är helt engagerad i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar