torsdag 4 mars 2010

tungt

Vårdguiden har skickat hem en liten broschyr till oss, på framsidan står det "varför är jag trött?".

Jag som är tröttast i världen just nu borde känna mig träffad och inspirerad till att läsa vidare, men jag vet ju redan varför jag är så trött. Kroppen är tung, det gör ont att röra sig och det känns som en tjock dimma i huvudet.

Idag har jag sovit läääänge, tvättat och sorterat Lillens kläder och jag är helt slutkörd. Jag ligger i soffan och kämpar för att läsa boken om Medier och kommunikation för att slutligen kunna skriva diskussionsinlägg om det jag kommer fram till.

Kommer jag att komma fram till något? Det får vi se sen.

Mamma sa att jag fick vila mer idag utan att få dåligt samvete. Det ska jag göra nu, somna med boken över huvudet och drömma fram ett diskussionsinlägg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar