lördag 27 februari 2010

bio och middag

Idag såg vi till att pallra ut våra bakar från lägenheten och gå ut och äta och gå på bio. Middagen tänkte vi inta på TGIF men det var för lång väntan på bord, så vi traskade vidare till Vapiano men där var det med minst en timme för att få bord så det slutade med en liten restaurang på Kungsgatan och kaffe på Waynes.

Bion såg vi tillsammans med Anna och Linus som kom in på biografen springandes i sista sekund efter att ha varit och sett Kvarterat Skatan borta på söder. Vi såg Shutter Island. Väldigt bra måste jag säga, men en sak irriterar mig. Jag visste filmens tvist från början. Jag minns inte när eller hur men för ett tag sedan kom jag över en recension av filmen, i den här recensionen avslöjade man HELA filmen. Lite tråkigt kan jag tycka nu.

Vi hann inte äta något av tårtan idag, men jag tror jag ska smälla i mig hela till frukost imorgon.

Vad söta ni är ni som lugnar mig om ryggbedövningen. Jag grät faktiskt en skvätt när jag duschade idag för att jag är nervös för den. Vet inte varför jag har hängt upp mig så mycket på just den biten. Jag har två veckor till på mig att förbereda mig och lugna mig inför det. Jag vet att jag kommer vara lugn när det väl gäller men nu innan känns det lite kämpigt.


1 kommentar:

  1. Johanna, jag hade nog varit mer rädd för att helt plötsligt bli mamma och ha det ansvaret på mig för resten av livet. Men alla är vi olika ;)

    Det kommer gå så bra så, vi skånetöser ska det mycket till för att bryta ner!

    SvaraRadera