tisdag 23 februari 2010

utmattad

Jag har nästan glömt hur det var när man orkade gå, orkade ta sig ut och inte dog av smärta. Efter att ha tagit mig till Lidingö, besökt f-kassan och sen gjort ett snabbstopp på ICA så är min kropp helt utslagen. Mitt i allting blev jag hungrig och insåg att det gått många timmar sen jag åt frukost. Hungrig som en svulten galt slängde jag i mig fil och flingor när jag kom hem och det har aldrig smakat så gott! Nu ska jag göra pannkakor och mumsa i mig några nu och resten när Mr kommer hem från jobbet.

Det gick bra hos f-kassan, jag fick beröm för att jag samlat ihop alla papper från arbetsgivarna och hon hade inte haft någon som varit så strukturerad och förberedd innan. Det lät lovande under mötet. Beslutet om min föräldrapenning kommer dock dröja då en annan handläggare ska ta beslut. Så nu är det bara vänta och hålla tummarna och hoppas på att de räknar så generöst som möjligt.

Nu: Pannkakor i sjukt stora mängder!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar